Julmässa på Huseby?

Har ni börjat tänka jul redan?
De som var på Formex såg nog julsaker i var och varannan monter, så ni är väl redan inkörda, men ni andra  - känner ni att julen närmar sig?

I dag har jag skickat en förfrågan ang om jag får ställa ut på
Julmässan i Huseby mellan 7-15 november.

Jag har gått där många år, och tänkt här skulle ju jag vara med och sälja.... och det kanske det är nu det är dags!
Vi får väl se hur det landar...

"Julmässan på Huseby lockar 40 000 besökare och är Nordens största julevenemang i sitt slag.
På mässan deltar 170 utställare, ca 100 hantverkare och 70 gårdsföretag med mat. Dessutom hittar du flera fasta aktörer som kronobergsslöjdarna, en smed, keramiker, lanthandeln och Stallets Värdshus me sitt julbord under mässan.

Smålandsjul på Huseby bruk, 2 mil söder om Växjö har utställare och matbodar i elva lokaler inklusive herrgården. Här hittar du eneslöjd, keramik, smide, smyckeskonst, halmslöjd, textila hantverk, lappteknik, glaskonst och tomtar förstås - i mängder av former och material."

Texten hämtad från www.julmassor.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback