13 av 65 av ??

Jag håller på att förbereda mig inför Huseby maffiga julmarknad.

Nu har mannen fixat mer vete, och produktionen kan fortsätta - jag har idagsläget fullbordat 13 av 65 sydda fodral. Hur många vetekuddar med doft tror du jag behöver göra?

Skulle vara kul med en TÄVLING här på bloggen inför Huseby.

Frågan är Hur många vetekuddar tror du jag säljer på Huseby??
Det är öppet 9 julmarknadsdagar.
Mässarrangören räknar med 35.000 besökare

Så här gör du:
Maila ditt svar till
[email protected], och skriv VETEKUDDE som ämne i mailet,
du skriver också ditt namn, din adress i mailet, så jag kan nå dig ifall du
skulle vinna. Tipsa om tävlinge på din blogg, eller till dina vänner, så har du extra
chans att vinna (glöm inte att meddela mig i samband med ditt mail)

Tävningen här i bloggen sträcker sig fram till den 7 november, då mässan börjar.
Svaret presenteras tillsammans med vinnaren den 23 november här i bloggen.
Givetvis är vinsten en vetekudde med doft!

bild: tjusigt.nu

Kommer du dit?
OM du besöker Huseby mellan 7-22 november kan du också
gissa på plats i min monter. Säg bara till när du kommer upp för trappan i
Masugnen, att du vill vara med och gissa...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback