Arbetskamrater

Idag har jag haft besök av en tjej som jag träffat genom en gammal kompis (de är svägerskor). Vi har liknande intressen men kanske inte samma egenskaper. Vi trivs i varandras sällskap. Hon inspirerar mig. Antagligen inspirerar jag henne. Idag har vi utformat något som ska kunna bli bra för oss båda. Hon har gått igenom delar av mitt "lager" och sett produkterna på ett annat sätt än vad jag gjort.

Vi kommer att bli arbetskamrater framöver, på sätt och vis. Det är så skönt, jag har verkligen saknat det, jag får luft under vingarna och kommer att våga flyga ännu högre.

Som mr Kamprad himself skulle ha sagt  - "Underbara framtid det mesta är ännu ogjort!"


 bild: inspirationsbild av tjusigt.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback