Prickiga Vaxduksväskor

Av härligt, somrigt prickigt vaxdukstyg syr jag vändbara väskor i parti och minut, de är väldigt populära och ingen blir den andra lik eftersom jag varierar innertyg efter humör.
Nedan syns några olika varianter.

Väskorna fodras med bomullstyg, och axelbandet sys in emellan så att väskan blir lika snygg om du har det prickiga inåt.
Kan vara väldigt praktiskt om man har kladdiga saker, eller fuktiga badkläder i väskan.

Dessutom syr jag även små portmonäer med dragkedja i avvikande färg, som passar bra till småsakerna man har i väskan - och alltid letar efter....
* Nycklar & Mobil
* Miniapotek
* Smink
* Rabattkuponger

Om du vill beställa: Skicka ett mail till
[email protected] och berätta om dina favoritfärger - så komponerar jag ihop en snygg personlig väska för 149:-, och/eller en portmonnä för 29:-. Du betalar in i förskott, och därefter skickar jag varorna till dig när den är klar.



bild: tjusiga prickiga väskor


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hej Malin!

Vilka superfina väskor!! :) Vaxduk är bra till mycket mer än att bara ha som duk. :)



Hoppas du har en fin dag!



/Malin

2009-06-24 @ 12:45:42
Postat av: Cornelia

Jag har tänkt sy ett överdrag av vaxduk till mitt planteringsbord. Syr du med en "vanlig" symaskin och använder du den "vanliga" nålen eller en speciell nål?

Postat av: Malin - tjusigt

Kul att ni gillar mina väskor, jag använder en vanlig nål, och min vanliga symaskin. Men det är inte helt lätt att sy i vaxduk eftersom det ofta suger sig fast i metallen vid pressarfoten.

2009-06-26 @ 08:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback