Ännu mer marknader

Vilket härligt väder det har varit, det har varit skönt att stå på marknaderna i Älmhult och Göteryd denna veckan, och jag har fått mersmak.

Nästa vecka bär det av till Hästveda marknad på onsdag och torsdag.

Jag har fått in lite nya produkter nu i veckan som jag tar med mig, och lite eget.
Ljusträdet som jag hade i höstas, har jag tagit hem igen, det var så tjusigt och passar jättebra även nu när sommaren börjar få mörkare kvällar.



Allhängaren har varit superpopulär, och jag har den nu både i svart och vitt. 59kr.



bilder
www.tjusigt.nu


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Malin

Glöm inte lägga undan ett vitt ljusträd till mig, jag är just nu i vagnen men hämtar upp det så småningom när jag kommer hem. Kram Nettan

2009-07-11 @ 20:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback