Tävling!

Var med och tävla om ett kruköverdrag!!



Så här går det till:
Skriv en kommentar nedan, vilken krukväxt som skulle få ta del av ditt överdrag, ifall du vinner.
Glöm inte att skriva din mailadress (syns inte på bloggen), så jag kan nå dig.

Ex:
Om jag vinner ska det röda överdraget värma min tomatplantas fötter.
Eller, jag behöver förnya i vardagsrummet, den grå skulle vara fin till mitt paradisträd...

För att få dubbla lottandelar, länkar du till tävlingen på din blogg. - och ja, du får gärna låna bilden ovan.

Du får själv välja storlek och färg, du hittar mer info i webbshopen
www.tjusigt.nu, under kategorin erbjudanen.
Tävlingen pågår till den 30 april. Därefter meddelas vinnaren per mail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback