Mycket inspiration

Vilken helg, med mycket promenerande, skulle verkligen haft stegräknaren med.

Massor av inspiration och fina produkter på Formex, några kommer att komma till webbshopen under hösten.
Malin Westberg collection, med handdukar, disktrasor, brickor och brickbord - i första skedet. Jag blev jättetänd på alla hennes produkter, och måste nog ta in lite mer, sedan.
FATBOY och LOB design, härliga sittsäckar och superfina/trendiga filtlöpare i nytt mönster  - rosen.
Vaser i olika former och material! Lätta att förvara (tar minimalt med plats).
Böcker att läsa själv eller ge bort i present, med lite olika inriktning.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Å, nu blev jag avis, det är så kul med formexmässan det var visserligen en halv evighet sedan jag var där med Gallith men det känns lite lyxigt att få kika i förväg på vart trenderna går. Synd du missade stegräknaren kan tänka att det blev ett stort antal steg.

2008-09-02 @ 21:51:36
Postat av: malin

Japp, jag är väldigt glad att jag hade möjlighet att åka dit, igen - och jag vill redan åka på nästa - i januari...

2008-09-04 @ 13:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback