sista dagarna

Det är bara ett fåtal dagar kvar på mitt vikariat på IKEA, i katalogstudion, och det känns väl sådär. De senaste veckorna har stärkt mig och jag känner att efter snart 10 år på IKEA, är det dags att gå vidare, även om jag gillar mycket inom företaget.
Jag kommer att gå en starta-eget-kurs under fyra veckor och ska där få veta massor om vad man bör tänka på innan man drar igång ett företag i egen regi. Det ska bli så spännande, jag har så mycket idéer..... och jag vill verkligen förverkliga dem.

Dessutom kommer att jag stå som brud i maj - och förberedelserna är många och jag är mitt uppe i dem. Läs gärna om det på min andra blogg
www.tredjemaj2008.blogg.se .

Ha det gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: Frida aka Husmusen

Men du vad spännande, jobbar du där! Jag var i Älmhult i höstas, på ICOM. Oerhört stort och proffsigt och jag träffade en riktigt trevlig projektledare men tyvärr passade det inte in i mitt livspussel just nu. Lycka till med ditt nya företag. Man ska våga om man vill! Det är mitt motto.

2008-01-29 @ 22:31:21
Postat av: Malin

Tänk vad konstigt, att jag stött på dig i bloggvärlden och att du varit på ICOM i vår lilla by!!
Världen är liten - om du de senaste dagarna hört något om kombinationen bröllop och cult, så är det jag som är bruden....

Jag lånar ditt motto - det låter klokt och starkt!

2008-01-30 @ 12:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback