solen har kommit hit

Idag skiner solen där jag bor, det har den inte gjort på ett par månader, känns det som.
Välkommen tillbaka!

Idag har jag varit på gymet och tränat rygg/armar och därefter sprungit en stund på löpbandet, det var verkligen längesedan jag sprang. Under min sjukskrivning har jag blivit rekommenderad promenader, och det har jag tagit till mig, men känner att jag flåsar för minsta lilla och därför kände jag att det var dags att springa lite. Jag började ganska lugnt och inte så länge, men det ska blir mer, för det var skönt efteråt.

Har hittat till några av de adventskalendrar som finns i bloggvärlden, det tycker jag är ett jättekul initiativ.
Även vi vuxna vill väl ha presenter i december. I alla fall vill jag det. De jag har hittat till är
veramedflera och living by c&w, de har båda jättefina saker att lotta ut till oss som besöker dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback