Julpresent

Ikväll är det dags för julfest för Klass 1. Det kommer att bli lite annorlunda än vad man är van vid. Vi tänker skojja till det lite. Hoppas och tror att det blir uppskattat.

Vi kommer att sjunga lucia och julsånger, vi kommer att ha ett "icke traditionellt" luciatåg, fika mm.

Fröknarna kommer att få en present från eleverna, som vi hoppas de gillar och kommer att glädjas åt mycket framöver.
Det blir en väl sedd ljusstake här i bloggvärlden.
BJÖRKEFALL, vit från
IKEA. Ett litet band är knutet runt ljuset där det står "december".
Den röda runda lådan NOSTALGI är den största i ett set om 3, däri passar ett halvt paket med kronljus.
Jag har också pysslat på en mellantstor tänsticksask, lite papper, glitterlim och några "snöbollar" fastsatta med 3D-kuddar.

Tillsammans är de inslagna i cellofan.
JÄTTETJUSIGT om jag får säga det själv.
Inget direkt juligt, något man kan ha framme hela året. I vilket rum som helst; köket, toan, bredvid sängen eller i vardagsrummet.



Bilden är tagen på en SVEJE garnmatta, som inte längre finns i sortimentet.
Är det någon som har den hemma, men inte längre vill ha - är jag intresserad av att överta den.




Kommentarer
Postat av: Ulrika G

Vad tjusigt det blev, jag tror att fröknarna blev jätteglada för detta! Tur att du är så pysslig!!!

2009-12-15 @ 19:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback