Luktar kaffe

Vid helgens orienteringstävling koktes det mycket kaffe!
Jag tog hand om några av de tomma förpackningarna till kaffebönor.
De förvandlades till småförvaring - till schampo/balsam/borste eller smått som försvinner i väskan, etc.
Gillar du kaffedoft blir du lycklig när du öppnar dragkedjan, för även om de är diskade kommer de att lukta kaffe ett tag.

Jag har sytt 2 olika modeller, en "platt" och en "kantig" som liknar ett kaffepaket (dock inte lika kompakt stoppad).



Vilken gillar du bäst?
Är du en storkonsument av kaffebönor, tar jag gärna del av de tomma fodralen så jag kan skapa mera.

Vill du köpa kostar de 55kr, maila
[email protected] för beställning. Finns i begränsat antal.
Har en väninna som har en väska sydd av juicepaketer - lika häftig den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback