Ordtavlorna är populära

Jag har nyligen fått ett par beställningar på personliga ordtavlor.
Det har hänt förr, att jag fått beställningar på ordtavlor när någon slutar jobbet. Det tycker jag är en riktigt fin present, och visar uppskattning och något man kan ta med sig vidare i livet.

Denna gången är det en pensionär som blir den lycklige.
Arbetskamraterna har valt ord som de tycker passar in på henne, och jag hoppas hon blir glad för det.

Om man har svårt att komma på egna ord, finns ju några tavlor klara, ex med temat Självkänsla.


Personliga ordtavlor beställer du genom att maila mig 20-25 ord och markera
vilka ord du vill ha stora.
Levereras monterade i ram 23x23cm.



Kommentarer
Postat av: carola

åh så fina.



gör du fortfarande tavlor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback