Den officiella Bröllopsserien

Jag tycker det ska bli riktigt spännande att följa förberedelserna inför årets kungabröllop, och först ut är ju Victoria och Daniel, den 19 juni. Tyvärr krockar det med mannens 11e Vätternrunda, men vi får väl lösa det på något sätt. Återkommer i frågan. Eftersom det inte är så längesedan jag själv planerade bröllop, tycker jag det är spännande att se vilka detaljer som kommer att symbolisera deras dag.

Klippt ur nyhetsbrevet från Formex:

Det kungliga bröllopsåret har börjat. Arbetet pågår för fullt att förbereda festligheterna. Redan nu har delar av den profil som kommer att forma det visuella uttrycket i samband med Kronprinsessparets Bröllop visas.
För att färstärka enhetligheten i det nationella firandet har Hovet godkänt ett antal svenska företag att ta fram produkter osm ingår i "Den officiella Bröllopsserien.

Den Officiella Bröllopsserien lanseras på Formex 21 januari.

Som tur är åker jag till Formex över dagen i nästa vecka, för att inspireras, och kommer också att kolla in "Den officiella Bröllopsserien".

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Hejsan!

DU undrade hur jag gjorde med decoupagelim. Jag penslade på lim på asken och på presentpappret, sen strök jag dit pappret på asken.:)



Hoppas du får en fin Lördag!

Kram

2010-01-16 @ 10:19:27
Postat av: Designtjejen

Vad kul att du ska dit! Jag ska nog också dit en dag tror jag.. får ta en titt på bröllopsserien!! :-)

Kram

Postat av: Designtjejen

Vad kul att du ska dit! Jag ska nog också dit en dag tror jag.. får ta en titt på bröllopsserien!! :-)

Kram Emmelie

2010-01-17 @ 17:08:15
URL: http://designtjejen.hemmakanalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback