Nygammalt på väg in

Jag har i veckan fått leveranser till webbshopen, bland annat är det disktrasor i härliga mönster PRICKIGT och RANDIGT + HJÄRTA som kommer att finnas för beställning i webbshopen efter helgen.

Det blir mycket roligare att torka bordet med en tjusig disktrasa! Nedan ser du ett urval av de disktrasor som kommit in.



Dessutom har jag kompletterat med röda och gråa härliga handdukar i randigt/rutigt.
De svarta har jag ju haft sedan tidigare, detta är handdukarna som är supermjuka och härliga att torka disk eller händer.

Finns också att beställas i
webbshopen efter helgen.



Den härliga korgen, köpte jag på ICA Maxi härom dagen, den fanns också i svart.
Jag skulle kunna köpa flera, för jag skulle vilja ha
en på toan att lägga toarullar i, handdukar, eller tidningar
en i vardagsrummet att lägga stickgarner och stickor i
en i husvagnen att bära disk i
en på dotterns rum att samla saker i

frågan är bara om jag ska hålla mig till de vita, eller om jag också ska köpa någon svart.
Någon som vill hjälpa mig i mitt beslut?


Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Jätteläckra disktrasor! Piggar verkligen upp vid diskhon. Och nu upptäckte jag en ny webshop också, vad spännande, ska genast kolla in! Kram Emmy


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback