Prickigt på tapeten

Jag blir så glad av prickigt.

Har just tapetserat delar av hallen med röd tapet med vita prickar.
Lådorna har jag klätt med svart blank vinylfolie/dekorplast sedan tidigare.
Den långa julstrumpan är sydd av tyg från IKEA.


min nya hall!

En favoritblogg som tipsar om pyssel och trix helt i min stil är
dona-blogg,
där hittade jag detta fina förkläde som passar bra till jul, men även annars om man gillar prickigt.
Hitta en snygg handduk att utgå från och gör ditt eget förkläde för att skydda dina kläder då du lagar mat eller bakar.
Jag kan tänka mig att sy på fickor så är det ett bra förkläde att gå omkring med på jobbet och man vet var man har nycklar, telefon, penna, sax, skruvar, mejsel och anteckningsblock.


bild lånad av donablogg.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Emma L - mamma till Alma och Albin <3

Jag undrar vad det är för fin röd och prickig tapet du tapetserat med? Jag är ute efter en röd tapet till min dotters rum men har svårt att hitta en som känns rätt =)

2012-05-10 @ 12:04:47
Postat av: Fanny - mamma till Hector och bebis i magen

Hej undrar samma som Emma :) vi ska också tapetsera vårt andra barns rum nu snart och letar efter en röd tapet med vita prickar din var så fin!!

Postat av: Malin

Min prickiga tapet kommer från Midbec och katalogen heter Belle Rose, där finns många fina tapeter att välja bland.

2012-07-01 @ 10:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback