Nya IKEA-katalogen 2011 direkt i handen

Idag släpps den 60e IKEA-katalogen på varuhusen, och den kommer i brevlådorna under nästa vecka.

Hörde på radion att i fall man besökte sitt varuhus i Älmhult i dag, fick man ett ex direkt i handen. Kl 10.05 fick jag min.
Jag har skummat igenom den och hittat mina favoriter, HEMNES skåp i nya gråa kulören, EKTORP med schäslong och de mjuka grönsakerna/mackorna/desserterna. Måste ha!



produktbilder:
www.ikea.se

Vi har idag en KARLSTAD 2-sits med schäslonger på sidorna, det är den bästa varianten, men EKTORP ovan måste vara den näst bästa.
På framsidan av årets IKEA-katalog syns HEMNES vitrinskåp i den nya grå färgen. De måste vara stolta över den.


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag fick min i brevlådan idag ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback