Tidning som inspirerar

I morse, när jag handlade lite frukt, passade jag på att köpa en veckotidning - det hör verkligen inte till vanligheterna men jag tyckte det var lagom höstigt att unna sig det idag.

Valet föll på en gammal goding, kanske lite otippat, ALLAS - för många år sedan då jag var ca22 år prenumererade jag på tidningen under en period.
Jag hittar många fina tips till hemmet, bra recept och intressant läsning.

På utsidan fanns dessutom mormorsrutor stickade till en halsduk. Som
Malin på Inspiration&design-bloggen tidigare skrivit om, skulle hon gärna vilja ha en filt virkad i mormorsrutor - här är beskrivningen.

Dessutom många fina recept att baka med choklad och inredningstips till syhörnan eller kontoret.
Väl läsvärd!




Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Ja, jag vill gäääärnaaaa ha en sådan filt men kan ju inte virka. :(



Hoppas du har en trevlig Söndag!

Själv är jag trött så det blir nog

bara till att slappa i dag. :)



2009-09-27 @ 11:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback