Smart bokhållare

Hittade denna oerhört praktiska konsol för böcker och glasögonwww.bluebox.se, en sån måste man nog köpa...eller göra sin egen variant av.
Pysselhjärnan sätter igång på högvarv nu!




"Smart, snygg och praktisk hängare för böcker. När du har läst färdigt för stunden är det bara att hänga upp boken, så vet du var du har den nästa gång du ska läsa.
Sätt upp den vid favoritfåtöljen, jämte sängen – eller varför inte bredvid toalettstolen om du föredrar att läsa där!
Längst ut på hängaren finns en krok där du kan hänga läsglasögonen. (Så har du koll på dem också!)
Det kan också funka att hänga en veckotidning eller en korsordstidning på hängaren, vilket ger en illusion av en svävande tidning. Men glasögonen får förstås inte plats då.
"

Bild och produkttext lånad av www.bluebox.se


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Malin-Tjusgt; Tyvärr kan jag varken stick eller virka så jag kan göra mig en mormorsfilt, annars skulle jag gjort det på studs. :) Tack för dina tips iaf. :)

Ha det fint!

den där bokhängaren är urcool. :)

2009-09-03 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback