Snyggare soptunna

Min namne, Malin lägger upp nya inspirationsbilder hela tiden, och många handlar de om dekorplast, eller vinylfolie.

Idag när jag satt och skulle göra annat, kom jag på att vår soptunna skulle bli mycket trevligare med lite vinylfolie på. Som gammal Tupperware-försäljare har jag massor av runda burkar i skåpen ;)), de kom nu till pass.
Fram med vit vinylfolie och de runda burkarna, saxen och Voilá!

Trean klippte jag på frihand -spegelvänd, men det är inget jag rekommenderar, ska du klippa ut bokstäver eller siffror, gör en mall på datorn och skriv ut - det blir mycket bättre så!




Lämna gärna ett spå (kommentar) när du besöker mig, då blir jag glad!


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Vilken ball soptunna! :) Man kanske skulle styla till våra tråktunnor här ute? :D



2009-10-14 @ 21:22:53
Postat av: Malin Inspiration & design

SNÄLL du är som nämner lilla mig. :) TACK!

2009-10-14 @ 21:25:15
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vilken superidé, jättesnyggt! Lyfte verkligen en inte så skojig sak som man trots allt måste ha.

Postat av: malin - tjusigt

Ibland är det det enkla...

2009-10-15 @ 13:45:50
Postat av: Linda B

Fräckt!!! Lite trevligare tunna än de vanliga tråkigt gröna!

2009-10-15 @ 15:36:21
URL: http://levasomlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback