Julklappsadresser

Klart måste man ha lite julklappsadersser klara så här inför stundande jul.
Jag passade på att göra det när jag ändå hade ångan uppe med de runda etiketterna.

När jag skulle skriva på dem insåg jag att jag måste ha ett mellanrum mellan God jul och önskar, för att man ska veta vem som ska få paketet. Jag ändrar det på originalet.

Som du ser på bilden nedan, är etiketterna något genomskinliga, jag ska försöka få tag på lite tjockare etiketter,
eventuellt även lite blankare.

Visst är det kul att köra samma tema på julkort, etiketter och julklappsadreser....

Dessa etiketterna är 7x3,7cm och du får 21 st på en A4-karta.
Priset är detsamma: 50 kr/karta och du får 3 olika motiv i samma stil, du väljer om du vill ha färg, eller grafiskt.

Beställer du fler än 10 kartor, får du rabatt - du kanske vill sälja dem vidare i din butik, eller vid årets julskyltning (så klassen eller laget tjänar lite extra).
Kontakta mig  (
[email protected]) för offert.



Ps. Nu har vi varit på vårdcentralen, och det var KRAFTIG halsfluss, nu tränar vi på att svälja tabletter hela - inte det lättaste när halsen är alldeles för tjock.... Hoppas att penicillinen hjälper snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback