Jul i år igen....

....IKEA har nu plockat fram sina julsaker, sedan knappt en vecka tillbaka på mitt varuhus. Jag har lärt mig att godsakerna tar slut snabbt, så det gäller att skynda!

I år visar de en traditionell jul med mycket rött, vitt, grått och svart. Jag gillar:), precis som min vän sa redan i våras då produkterna fotograferades inför webben - det här kommer du att gilla!

Mitt tycke för prickar har väl inte undgått någon?
S Edlund / L Ullenius har formgivit många av mönstren till årets sortiment och där ingår mycket prickar och streck. Enkelt, lekfullt och glatt - precis som det ska vara vid jul.


Idag var jag och barnen och tog en eftermiddagsfika på IKEA, och passade samtidigt på att gå förbi julsakerna. Då såg jag ett set med plåtburkar, som i princip redan var slut - sista exemplaret stod där och väntade på mig!

Det finns även brickor, servetter, presentpapper och julkort med samma mönster, så det kanske blir fler inköp...


Burkarna kan man ju ha till julgodis, men också till pyssel, eller på barnens rum. Inte speciellt juliga i mitt tycke!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej! Kikar in här lite. Jag fastnade också för de där burkarna men det var inga som fick följa med mig hem denna gång. Men klart man blir sugen på att lägga julgodis i dem!

/Ylva


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback