Förbereder för Huseby

Mycket av min tid går nu till att förbereda med produkter för Huseby Julmarknad. Jag inser att detta är verkligen ett hästjobb, att tillverka prylar som ska erbjudas till de ca 35.000 besökare som väntas komma med buss och bil från hela södra Sverige (och kanske mer därtill).

Ni kommer att hitta mig i Masugnen ;-), på loftet - om jag fattat rätt.
Öppettider:
Lörd kl. 10-20
Tis-tors kl. 12.00-21.00
Mån, fre, sön kl. 10.00-18.00
Entré: 70 kr

Hoppas på fantastiska möten! Kom dit och säg koden - så får du en liten present av mig.

Koden:
Följ min blogg fram till julmässans start den 7 november, så får du veta vad du ska säga för att bli en av de utvalda!!

bland annat kommer jag att sälja
tjusiga täcken på Huseby julmarknad 7-15 november







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback