Etiketter till paket och kuvert

Dotterns feber håller i sig, dock hjälpte flytande Ipren att få ner febern lite, men idag på morgonen hade hon 38,8 - även det ganska högt för att vara på morgonen, tycker jag. Halsen ömmar också mer idag.
Jag har ringt Vårdcentralen för att ev få ett halsprov. De återkommer om en timma....

Jag måste säga att inspirationen är det inget fel på här hos mig.
I morse gick jag upp innan kl 6 för att förverkliga några nya saker.
Denna gången blev det runda etiketter med julmotiv - att sätta på paket eller att försluta kuvert.

Priset är 50kr/karta = 24 etiketter.
Färg. Grafiskt
Du beställer via webbshopen www.tjusigt.nu.

Beställer du fler än 10 kartor, får du rabatt - du kanske vill sälja dem vidare i din butik, eller vid årets julskyltning (så klassen eller laget tjänar lite extra).
Kontakta mig  ([email protected]) för offert.

Detsamma gäller givetvis för julkorten jag visade igår.


Kommentarer
Postat av: [ lilla fru werner ]

Hej! Jag letar efter runda etiketter, men tomma vanliga vita. Ska ha dem i ett annat syfte än julklappar. Vet du var jag hittar??



Hälsningar



Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback