Lite ljuspunkter

Jag är svag för ljuslyktor och ljusstakar. Det är ofta jag kommer hem med "något litet".
När jag är själv hemma med något av barnen sitter vi ofta i soffan och myser och tänder ljus.
Tyvärr blir det inte alltid så när alla i familjen är hemma, för då blir det lite för mycket spring för att det ska kännas säkert.

Denna veckan planerar jag för helgens julmarknad och julskyltning i byn. På lördag syns jag i Loshult, och på söndag i SEB foajé, precis som förra året. I morgon ska jag nog börja skylta lite jul i två av deras fönster.
Det ska blir riktigt kul!

Jag tror att ljusstaken nedan med tjocka ljus och siffror kommer att bli en storsäljare!!



Varför blir texten jag skrivit i bilden så otydlig? Någon som vet?
Tack mamma, nu blev det mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Malin-tjusigt; Tack, vad snällt av dig att berätta om dekorplasten. :) Då vet jag att det inte blir några fula skarvar. :)Hoppas du mår bra?! :) Här ska det pysslas i dag! ;)



Hyacinter är så fina! Måste köpa hem några stycken. :)

2009-11-26 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback