Drick mjölk

Jag vet att ni är många som bor häromkring som läser min blogg, men inte skriver någon kommentar.
Nu skulle jag vilja att ni hjälper mig lite.

Dricker ni mycket mjölk hemma hos er?

Jag behöver gjuta fler betongljusstakar, men mina formar har tagit slut.  Jag använder mjölkkartonger som formar, så istället för att ni kör era tomma mjölkförpackningar till återvinnigen, ber jag er att lämna dem i vår carport under vecka 45. Jag skulle bli väldigt tacksam, och ni kan göra det helt anonymt.

Våra barn dricker nämnligen inte så mycket mjölk...


Igår skulle jag ju gjuta betongljusstakar, men det var för kallt ute, så jag röjde lite i tvättstugan. Det blev mycket behagligare att stå där och gjuta än ute i minusgrader.


Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Åh så spännande! Jag som älskar betong!



Skall bli roligt att se resultatet!



Mvh



Karin

Postat av: veronika

Nej vilken rolig idé :)

2009-11-01 @ 13:02:32
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: ☆ m a l i n .

Betong är ett underbart material, önskar att jag själv haft ork att ta mig an ett sådant projekt :)

2009-11-12 @ 20:16:25
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback