Studentpresenter

Det är inte alltid så lätt att komma på presenter till den som tar studenten, men här visar jag studentpresenter från min webbshop www.tjusigt.nu

nedan:
Gardin/Löpare PYRAMID i svart/grå, passar bra i exempelvis ungdomsrummet som gardin eller vepa.
Illustration Sjung om studentens lyckliga dar... Personlig tavla med namn, studentdatum och skola.
Allhängare för skärp, nycklar, smycken, etc. Funkar att hänga på en krok eller garderobsstången.



bild: www.tjusigt.nu


nedan:
Trähäst BRUNTE i orange, klistrat på bokstäverna Student 2009.
Runt halsen hänger en handgjord silverbricka (925 Sterling silver) där jag kan stansa in namn, eller ex Lycka - väldigt populär och uppskattad present. De 3 första beställningarna stansar jag gratis.
Böckerna LYCKA, VÄNNER, LEENDEN kan passa att ge till sin bästa klasskompis, som ett minne som varar. En kul bok att ta fram när man behöver lite sällskap.



bild:
www.tjusigt.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback