På med löparskorna

I morse vaknade jag tidigt, extra tidigt - och kände liksom att i dag skulle det bli springa av. Innan jag steg upp tänkte jag springa en milarunda över skånegränsen och njuta av morgonen. Jag har inte sprungit en hel mil på flera år - men eftersom så många vänner ska springa Göteborgsvarvet (2,1mil) om ett par veckor, ska väl jag inte vara så mycket sämre.... kanske skulle jag kunna köpa någons startbevis och lunka runt jag med???
Det kändes såå inspirerande!

Ända tills jag kom ner och insåg att det var ösregn, ja verkligen ÖSREGN ute. Om jag inte sprungit så långt på flera år, inte ska jag göra det skittidigt på morgonen när det ösregnar?? Nej, det får vänta.

I stället satte jag mig ner i soffan och kollade in filmen från bröllopet som vi fick igår tillsammans med den här underbara blombuketten. Det blev en bra början på dagen, trots allt.



 

bild: Malin



Och i kväll hann jag med en halvmilarunda i skogen så jag är nöjd med dagens träning. Dessutom har jag och barnen varit på två olika orienteringstävlingar i helgen. Härligt att vara ute i naturen när det är så vackert!


Kommentarer
Postat av: Havis

Vilken härlig bukett!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback