Liljenkonvaljerna doftar ljuvligt

Igår plockade jag årets första liljekonvaljer i min trädgård, de står nu på köksbordet och de doftar ljuvligt.

På kvällen var hela familjen på klubbmästerskap i löpning, även jag!
Barnen sprang 800m och var jätteduktiga, även kusin Eric hängde med och alla var strålande glada över sina medaljer. Maken och jag sprang 6km, han kom etta och jag fyra! av alla som sprang den sträckan. Jag måste säga att min insata var väligt bra, med tanke på min ringa träning. Han cyklar ju i massor, och kondition har han också, för mig var det en lycka att bara vara 6 minuter efter. Men jag var helt slut efteråt, dessutom spurtade jag med äldsta dottern för att ta ut de allra allra sista krafterna.
Kroppen behöver verkligen återhämta sig idag....

Idag har jag redan hunnit med ett av kommunens frukostmöte på Kunskapscentrum Carl von Linné, som håller på att byggas utanför byn, i en härlig miljö. Så imponerande! kika gärna nämare på hemsidan
www.linneaus.nu, och planera in ett besök i trakterna under försommaren. Det är verkligen värt det.


texten ovan blev lite knasig, istället ska det ju vara www.tjusigt.blogg.se





Kommentarer
Postat av: Caroline

Jättefin blomma, ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback