Inspiration till hallen

Jag har satt hop ett collage med produkter från IKEA och webbshopen www.tjusigt.nu. Mixa och matcha. Jag bjuder också på lite tips.
Produkterna inom rosa ram kan du beställa genom webbshopen www.tjusigt.nu, övrigt från www.ikea.se.




kollage: Malin Johansson/tjusigt
Gör hatthyllan lite trevligare genom snygga boxar ovanpå, måla galgarna i din favoritfärg, eller i flera olika färger.
Få plats med mera på allhängaren du hänger som en galge.



kollage: Malin Johansson/tjusigt
Jag gillar när Hatthyllan och Skostället hör ihop. PLINGA är en ny variant från IKEA, mycket praktisk och prisvärd.
Kanske kan man ha växter på skostället i uterummet???



kollage: Malin Johansson/tjusigt
En byrå med plats för vantar, mössor och halsdukar är ett måste. EDLAND är ny från ikea, och jag gillar de svängda benen. Undrar vad man säger på Antikrundan om denna möbel om 100 år?
Spegeln och skålen blir snygg ihop. Lite spretigt tillsammans med byrån, men kul.
Krokar och skyltar av aluminium.



kollage: Malin Johansson/tjusigt
CECILIA metervara från IKEA är en av vårens nyheter, och för att göra en enkel textilvepa att hänga på väggen
använder du bara INDEX gardinstång i önskad längd + BLECKA krokar = Billigt, enkelt och snyggt!
Du väljer själv om du även vill sätta dit en gardinstång i nedankant för att sträcka tyget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback