Sytt små börsar, sminkväskor och neccessärer

Jag har, som jag skrivit tidigare har jag suttit en del vid symaskinen på sistone, och nedan ser du ("sminkväskor" som man kan använda till mycket annat) vad jag skapat, som nu är till försäljning.
Eftersom det i de flesta fall bara finns ETT exemplar, lägger jag ut bilder och priser här på bloggen istället för i
webbshopen tills vidare. Det blir mindre administration då.

Hoppas något faller dig i smaken.
Flera av "sminkväskorna" passar till de väskor jag sytt tidigare.

Jag har dessutom mer tyg som är klippt, och väntar på att bli färdiga kompletta alster.
Vill du handla, mailar du mig på [email protected] och skriver "artikelnumret" på det du vill köpa



bild: eget kollage av sminkväskor och neccesärer som är till försäljning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback