Panduro Hobby Outlet

Alltså detta måste vara vårens stora händelse för mej.
Jag läste på Designtjejjen
Emmelie Johanssons blogg att Panduro Hobby kommer att öppna ytterligare en Outlet-butik, förutom den som finns i Malmö,  bredvid Ge-Kås i Ullared!!!! Hur bra som helst!

Det kommer att krävas övernattning nästa gång jag åker till Ullared. Jag har funderat på det en längre tid, men nu under våren måste det bli av!
Någon som vill hänga med????

Alltså, detta är så stort för mig. Jag har hur mycket pyssel som helst hemma, men jag blir aldrig mätt på det. Det skapar så mycket kreativitet, och jag har hela tiden nya saker i tankarna, som jag vill göra. Ibland stoppas jag av att jag inte vet var jag ska börja......
Jag har flera stycken Pandurokataloger hemma, en i vardagsrummet, en på mitt kontor,  en vid sängen, och barnen har vars en. Det är så himla inspirerande bilder!



bild: eget kollage



Kommentarer
Postat av: Nohad

Vet du var Panduro outlet finns i Malmö?

2009-05-12 @ 15:59:22
Postat av: Martin

Outlet butiken i Malmö ligger i stadsdelen Fosie. Det är precis vid E-center på jägersro. Hittade en karta och adress på Panduros hemsida, se länken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback