Tjusiga presenter till tjejkalas

Till helgen vankas det 2x 1-årskalas + 2x 5-årskalas + 2x 7-årskalas.
På lördag blir det pool-party hos mitt kusinbarn som blir 1 år, på söndag blir det på förmiddagen först 7-årskalas (mellandottern tillsammans med en kompis)  i hyrd lokal, och på eftermiddagen krockar min brorsdotters 1-årskalas med 5-årskalas i samma hyrda lokal som förmiddagskalaset.

Det är ibland svårt att hitta bra presenter till barnkalas, men denna gången har vi lyckats bra. Nyttiga saker som kommer att användas flitigt dessa sommardagar.

Jag  har köpt nytt rosa presentpapper med vita prickar
Lagerhaus - och då blir inslagningen extra rolig - och fin. Tillsammans med band och etiketter som jag klippt ur vinylfolie/dekorplast blir det supersött och passande till dessa tjejkalas.

Malin på bloggen inspiration & design har tipsat om många bra användningsområden till dekorplast - och här kommer ytterligare ett.


bild: tjusigt med vinyldekor på paketen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback