På 1-årsdagen!

Alfons Åberg lockar barnen till Stockholm och Rica Talk Hotel i Stockholm (precis vid Stockholmsmässans entré).
Och deras föräldrar.
I morgon fyller min brorsdotter 1 år, och då SAMTIDIGT öppnar ett hotell med Alfons Åberg-tema (min bror har nog alla Alfons Åberg-böcker på svenska OCH tyska - köpta i vuxen ålder) = Passande!!

Jag prenumererar på
http://www.barnsemester.se/ nyhetsbrev och idag läste jag,.....

"Öppnar imorgon!
Fredagen den 26:e juni öppnar Sveriges nya barnhotell där man tar ett nytt grepp om upplevelser för barn och deras familjer.

Projektet är ett samarbete mellan Alfons Åbergs författare och illustratör Gunilla Bergström, scenografen Tor Svae och Rica Hotels.

- Att sova borta är alltid spännande när man är liten. Med Alfons omkring sig hoppas jag att många barn ska leka och få extra skojigt här på
hotellet,
säger Gunilla Bergström."



bild: lånad från www.barnsemester.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback