Lite sommarpiff

... i köket

Det är inte så ofta jag visar bilder från mitt hem, men här har jag sommarpiffat lite i fönstren inför stundande kalas. Förhoppningsvis håller det sig lika fint i några veckor.

I det stora fönstret ut mot gatan har jag satt mina ståtliga ljusstakar i rött och klar glas. De röda hade jag i
webbshopen innan jul och de klara köpte jag på Hemtex förra sommaren.

Krukorna gillar jag, för att de inte är så symmetriska och där i ett par palmer - komihåg att vattna!

I fönstret ut mot baksidan har jag satt tre Marimekkoskålar på rad med vita virkade dukar under.
I skålarna har jag lagt presentband i rosa-röda nyanser. - Jättetjusigt tycker jag!


bilder: egna



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback