Vårinspiration

Här försvann snön samma morgon som vi försov oss!
Idag har det varit +5 och sol, jag har tagit en liten promenad på förmiddagen, postat ett par brev och lämnat in en jobbansökan....

Det är väl fantastiskt vad lite sol och frisk luft kan göra för inspirationen. Jag har flera små projekt på gång, och några av dem kom en liten bit närmare en lösning under promenaden. Ni som läser bloggen och kollar in webbutiken, kommer snart att få se vad jag menar.

Bland annat kommer jag att "visa upp mig" där ett flertal människor i min målgrupp befinner sig. Jag ska jobba mer med det projektet i morgon.


bild: privat


 


Kommentarer
Postat av: tina

Hej!Härligt att ha något på G och känna att detta är en början på något bra-Härlig känsla.

Jag vill oxå ha denna känslan...



Kram Tina

2009-01-13 @ 09:49:01
Postat av: Malin Inspiration & design

Malin; Ja man hade kunnat göra sådana och sälja om man hade haft den rätt tiden för det. Vad bra att hon kunde tjäna lite pengar på dom.:) Kul att du tyckte min Barbapapa var fin. Tack! Jag tycker den ser lite komiskt ut. Men den är fin som den är. :) Ja, man vet aldrig, det kanske slutar med att hela familjen Barba bosätter sig i soffan sen! ;)



Trevlig kväll!

2009-01-13 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback