Dagens stoff

I höstas sa jag till personalen på förskolan att jag kunde hjälpa dem att sy något, om de önskade, och igår kom önskemål om att sy kjolar till dansrummet. Jag har en massa tyger hemma, men jag vet att Stoff och Stil har en massa, massa fina tyger, och jag gick in på deras sida för att få lite inspiration. Jisses vad mycket fint det finns där.
Min moster ringde i samma veva och sa att hon skulle åka till Malmö och köpa paljettyg till konsåkningskläder, ev i nästa vecka - och just på Stoff och Stil. Eftersom det då är sportlov här hos oss då hänger vi nog på. Tyvärr kan jag gå i butiken hur länge som helst och bli inspirerad i massor, alltså synd om barnen.... men snart är de så stora att de också förhoppningsvis blir inspirerade där.
Jag hittade lite fina bilder som jag tänkte delge er, bilder ur nya Hemtextil 2009-katalogen.



bild: från Stoff och Stils hemtextilkatalog 2009 på nätet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback