Vilken vecka!

Äldsta dottern är nu näst intill frisk från den nya influensan - jag vill inte skriva ner ordet ....-influensa, men vi har fått det bekräftat genom provtagning. Vi har också besökt barnakuten vid närmsta sjukhus, och jag har varit orolig, riktigt orolig. Hon har ju haft så hög feber, hostat rejält och knappt ätit eller druckit något.
Vi har också frågat flera olika läkare hur vi övriga i familjen ska agera, och vi har gjort enl de rekommendationer vi fått.

Men som sagt, nu är hon så pass frisk att hon undrar om vi inte ska ha en paketkalender i år (vi har ca 13 andra olika kalendrar). Hon har också pysslat en ljusstake som hon ska ha på sin bänk när hon är tillbaka i skolan.

Mellan varven har jag förberett för JULMYS!

Igår var det första JULMYS i den lilla tillfälliga butikslokalen  i källaren vid torget. Det var fullt ös. nästan. Många kom in och tyckte det var kul att jag "flyttat hemifrån". nästan. För min del kändes det bra att ha det snyggt i hyllorna och på bordet. Nästan allt är som en riktig butik. Till nästa vecka tar jag dit lite mer saker, bl a betong och silversmycken.

Kom in på en sväng vetja!
Det är öppet även nästa torsdag, 14-19.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback