REA-fynd

Jag köpte idag en veckotidning för att få inspiration inför nyår, och hittade vad jag sökte.
Blev också inspirerad av en tjusig klänning, som jag hittade på H&Monline och har redan klickat hem.
Hoppas jag får den innan torsdag!

Förutom klänningen klickade jag också hem några saker från H&M HOME.
Kudden med säkerhetsnålen har jag redan hemma, och är perfekt i svanken eller bakom nacken. Jag beställde två extra. De randiga kuddfodralen passar in i mitt röd/vit/svarta vardagsrum.


Produkter från H&Monline - dam & HOME
1 av varje förutom;
2 kuddar med säkerhetsnål
3 randiga kuddfodral

TOTALT 305kr inkl frakt och allt!

Kommentarer
Postat av: Lallis

Ha en riktigt fin fortsättning på julen, vännen

Kram Lallis

Postat av: Lallis

Ett Riktigt Gott Nytt ÅR till dig , vännen.

Kram Lallis

2009-12-30 @ 21:18:55
URL: http://knasigamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback