Lunchlådan

När jag jobbade "borta" hade jag ibland lunchlåda med mig, och ibland, om jag hade möjlighet åt jag lunch hemma.
Nu har jag både jobbat och lunchat hemma ett bra tag. Det är lite ensamt, och det blir inte alltid någon "riktig lunch" som serveras.

Sedan drygt en månad tillbaka testar jag Herbalife, och det funkar. Jag blir mätt, det är helt ok att dricka (jag har jordgubbssmak) och jag går ner i vikt. Ifall jag hade tränat lite mer hade det nog hjälpt ytterligare, men det är i alla fall bra att veta att det funkar.

Jag har hittills blivit ca 5cm mindre i midjan, och tappat 4kg på vågen. Känns kanon inför julen!
Snart har jag tagit slut på mitt pulver, och jag tror nog jag kommer att beställa mera, kanske testa en annan smak. Någon som rekommenderar nån speciell??



Bilder lånade från Herbalife


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback