Ligg kvar

Snön ligger kvar, och det är ett vitt härligt vinterlandskap som jag ser utanför mitt fönster. Härligt. Det är några minusgrader, men vad gör väl det. Man blir allt lite piggare av ljuset och kylan. Hejja, hejja!

På morgonkvisten, innan ljuset kom fram, var vi och hämtade ett par EKTORP-soffor och transporterade dem vidare till skolans bibliotek. Så skön så man kan tänka sig att ta en powernap i den.
För något år sedan gjorde vi en fantasktisk makeover i grannskolans bibliotek, och nu var det dags att få ta tag i nästa projekt.
Strax efter klockan åtta träffade jag en "kollega" från föräldraföreningen, och vi pratade med bibliotikarien, mätte och planerade.
Om nu allt går som vi vill kommer vi att förändra med textilier och byta ut lite fler möbler under jullovet.

Jag lägger kanske ut bilder på resultatet. Nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback