En härlig onsdag

Radioprataren i lokalradions morgonprogram påpekade det, och jag känner lika dant.
Hur kan man känna ett lyckorus en helt vanlig onsdag??

Det måste bero på SNÖN, och att den lyser upp den annars så mörka decembermånaden. Vi har längtat. Det är så härligt med snön. Hoppas det blir mera, så vi också kan åka skidor snart.

I går när vi kom hem från sista luciatåget, hängde vi lite glitter i vår lilla utegran, i morse var den också snötäckt. Vackert. Jag har varit ute och fotograferat lite nu på morgonen. Bäst att föreviga, man vet ju inte hur länge den ligger kvar. Men jag hoppas minst till jul, och nyår.


Det är inte helt lätt att få bilderna i bra skick när man fotar ute i snön, det blir
konstiga färger, jag har fått bilderna lite "seipade" och tycker det blev ganska ok.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback