Vita prickar

Det är så fräscht med vita prickar, som ni sett i tidigare inlägg om mattor, vaxduk och väskor förstår ni säkert det.

Igår var jag i MAIRO-butiken i Ronneby, och hittade prickiga plastunderlägg både stora och små.
Eftersom vi ofta har vaxduk på bordet fick jag komma på ett annat användningsområde.
Egentligen är prickarna transparenta, men med vit bakgrund blir de ju.....vita.

-VÄGGDEKORATION-

Min första tanke var att sätta upp bilder på dem, men det funkar ju också att skriva med en penna som är avsedd för glas och speglar och därmed blev det en kalender och/eller anslagstavla. Sudda ut och skriv nytt!

Jag tänker mig också att man kan skriva ut "måbra- texter" på etikettpapper och klistra på.




Kommentarer
Postat av: MARIE PÅ MINANA DESIGN - blogg och webshopp

Tjusig, inspirerande och kreativ,.... din blogg o webshopp alltså, lycka till med alla kommande projekt, hälsar en annan kreativ bloggare !!!!!!!

Postat av: Deezakula

Vad heter typsnittet som ibland är vid dina bilder? Och längst upp där det står www.tjusigt.blogg.se?

2009-08-27 @ 12:00:54
URL: http://deezakula.blogspot.com
Postat av: Betina

Häftigt! :D

2009-08-27 @ 16:13:44
URL: http://namlooc.blogg.se/
Postat av: malin

Deezakula:

teckensnittet heter Scriptina - när jag såg det första gången tänkte jag "tjusigt" nu ser jag det lite överallt - men fortfarande tycker jag det är tjusigt!

2009-08-28 @ 09:40:52
Postat av: Malin Inspiration & design

Jag gillar med prickar!! Hade dille på det i vintras. :) Prickigt går aldrig ur tiden. :)



Ha en fortsatt trevlig helg!



Tack för kryapådighälsningen. :)

2009-08-29 @ 11:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback