Ny kakeldekor

Hos fixa & dona, fick jag tips om en ny kakeldekor, som känns helt rätt.
Istället för blommor och figurer har ett par killar tagit fram ett paktet med Bokstäver i ren Alfapet-stil.


texten direkt från www.bokstavskakel.se

Bokstavkakel kommer i en smakfull box innehållande 44 st kakeldekorer - hela alfabetet samt extra bokstäver.

  • 3 x A E R S
  • 2 x D G I L N O T
  • 1 X B C F H J K M P Q U V W X Y Z Å Ä Ö

Bokstavskakel är tryckt på en klistervinyl som tål fukt och fäster bra. Dekoren är anpassad för standarkakel (15 x 15 cm) och har svart text och vit bakgrund. Bokstavskakel fäster på alla släta ytor.

 

bilder: från www.bokstavskakel.se




Jag skulle ju kunna tänka mig att använda den här produkten mer än på kakel, ex i hallen, köket, kontoret eller barnrummet. Eftersom det är som dekorplast funkar det även på alla släta och målade ytor
Det handlar bara om att komma på rätt ord, som passar i rätt sammanhang.

Helfräckt!

Glöm inte att vara med i tävlingen här på min blogg, sträcker sig till 30 april.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så häftigt med bokstäver! Det blir nog snyggt!

Postat av: vilja

Godmorgon! Tittar in och önskar dig en fin Fredag och en skön start på helgen :)

2009-04-24 @ 08:57:26
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Malin Inspiration & design



Malin- Tjusigt! Ja, det kan man absolut, ännu bättre än att måla, för då kan man plocka bort plasten när man tröttnar. Och göra nytt! :) Bra tips! :)



Kakeldekoren du visar var fräck. :)



Ha en fin helg! Kram

2009-04-24 @ 19:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback