Inspirerande tid

För ca ett år sedan avslutade jag min starta eget -kurs, som jag gått genom arbetsförmedlingen i Drivkrafts regi.
Jag lärde mig massor om egenföretagare och det var en inspirerande tid - när vinter var på väg att bli vår.

Häromdagen var jag tillbaks i lokalerna vid gamla lokstallarna i Växjö för att, dels bli bjuden på lunch, och dels för att berätta om min resa för en ny grupp människor som funderar på att starta eget.

Henrietta, som samordnar starta egetkursen, är affärsutvecklare på Drivkraft, och driver dessutom bland annat ett mycket intressant projekt i "Henriettas Collage".


bild: Henrietta Nilson,
lånad av
www.activemagazine.se


Som prisbelönt magister inom affärsutveckling jobbar Henrietta även med egna affärsidéer som både inkluderar konst, musik och berättelser i "Henriettas Collage". Allt för att synliggöra människor och deras kreativitet i organisationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback