Något händer

I förra helgen träffade jag en gammal bekant, som precis som jag börjat tänka om vad som känns rätt i livet, vad som händer i kroppen och knoppen om man lever men INTE mår väl.

Karolina Borg, har utbildat sig till intuitiv coach, och kan hjälpa dig att tro på dig själv och hitta präglingar som stoppar dig för att göra saker, eller varför du har vissa tankar och beteenden. Läs mer på hennes hemsida www.karolinaborg.se.
Hon tittar tillbaka i ditt gamla liv (bla hittade hon hur jag levt på 1300-talet) där kan finnas förklaringar på saker som gör att man har "problem" med vissa saker.

För att dessa präglingar ska släppa händer vissa saker fysiskt med din kropp, men efter ett litet tag vänder det och du känner dig bättre än på länge.
T ex sa hon att jag kommer att känna spänningar i käken, ont på en viss punkt i ryggen, och när jag skulle gå och lägga mig på kvällen kände jag hur det kröp under skinnet i hela kroppen - så visst händer det något, även om jag egentligen inte tror på att man kan se tillbaka till ev tidigare liv.

I tisdags ringde hon mig och frågade hur jag mådde, jag sa då att jag har jätteont i halsen. Bra, sa Karolina - då håller några speciella präglingar på att släppa!!!? Hon nämnde också att när hon fick gjort det på sig själv i våras fick hennes dotter krupphosta någon dag senare - gissa vad min ena dotter fick som på beställning? - just det krupphosta.
Vad ska man tro på??

Jag berättade också att jag blir helt galen på mellandottern - hon är helt tvärtemot, hela tiden, och speciellt när jag ska hämta hem henne från skolan.
Kommentaren jag fick från Karolina var att - hon finns här för att lära dig något.
Hon testar dig, och när du blir så stark att du kan säga bestämt att det är du som bestämmer, att du inte ger vika för henne ibland, då slutar hon. Men hon hjälper dig så att du ska bli bättre på dina svaga punkter. Efter det började jag tänka lite annorlunda, och jag har verkligen sett våra fighter från en annan synvinkel den senaste veckan.

Har ni möjlighet att träffa Karolina, så gör det! Jag lovar att det är spännande, och hon är mycket kunnig och förklarar på ett sätt som känns att - javisst är det så, varför har jag inte tänkt på det själv?

Karolina håller individuella coachingar, kurser och föreläsningar. Kontaktuppgifter hittar man på www.karolinaborg.se.


bild: från www.Karolinaborg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback