När jag var 4 år

Jag har nu träffat Karolina igen, denna gången pratade vi om coaching inom områdena -ekonomi, självkänsla, självförtroende, tillit till livet.
Det finns så mycket att ta på.
Bl a hittade hon präglingar på mig från ett antal olika händelser under min uppväxt. Karolina säger... det hände något då du var 4 år, du blev "kränkt/överfallen", det var en kille... hur kan hon veta? Jag kunde först inte komma på vad hon menade, men efter att vi pratade vidare om annat kom jag på .....
När jag var 4 år lekte jag och grannarna "krig" över tomtgränsen. Jag hade nyss fått en knallpulverpistol, en kille hade ett leksaksgevär, och en annan kille hade inget "vapen", så han tog upp en sten och kastade mot mig. Jag duckade (smart va?) och fick då stenen precis i ögonbrynet, så det sprack och jag fick åka till vårdcentralen för omplåstring. Ärret syns fortfarande i ögonbrynet...... En händelse som jag aldrig glömmer. Men hur kan Karolina veta??
Hon säger också - att inte ska väl en 4-åring trycka ner dig och begränsa dig i dina tankar. Du kan bättre än så! Du hittar vägarna...
Jag fattar det inte, men hon hjälper mig på många sätt att komma vidare och se möjligheter med min verksamhet och i livet.
Tack!


bild: www.karolinaborg.se

Jag kommer att utöka min avdelning tjusigt design i webbshopen, inom kort  - Karolina har hjälpt mig att se andra inriktningar som är en stor del av mig och som kan vara en stor del för dig. Jag hade några idéer som jag nämnde för henne, och medan vi pratade utvecklades de till koncept! Jag ska bara fila lite till innan jag lägger ut det.
Jag ska vara med på Må-Bra-mässan här i byn om några veckor och där kommer jag att visa något annat som är helt nytt!
Det handlar bl a om bokstäver och ord - ni har väl inte missat den stora bokstavstrenden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback