Tavlor som hjälper dig i vardagen

I min webbshop www.tjusigt.nu har jag en kategori som jag kallar tjusigt~design. Där finns saker som jag skapar själv på ett eller annat vis. Jag har en förkärlek till ord, bokstäver (har ofta suttit som klistrad framförtv-program med ordlekar), fina tyger, pärlor och saker som JAG SKAPAR. I och med min webbshop har jag en bra kanal där jag kan få ut mina prylar. För jag vill ju att fler ska få möjlighet att se vad jag gör.
Jag har tidigare visat mina tavlor, men jag tänker här visa dem på ett sätt där man enklare kan läsa orden, och alltså inte inramade....men om ni blir intresserade av att köpa dem, gör ni det gemom www.tjusigt.nu och där ser man dem inramade.


tavla från www.tjusigt.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback