Adventstid kom till mitt hus...

Barnen går omkring och nynnar på julsångerna dagarna i ända, och jag tycker det är verkligen trevligt. Det är lätt att få julkänslor då.
Idag har barnen haft studiedag och varit lediga, vi har pysslat lite på förmiddagen, och under lunchen hann jag putsa fönstren i köket! (ja barnen tar vääääldigt lång tid på sig att äta, så jag hann med två fönster under tiden).
Nu är julgardinerna på plats, men ljusstakar och stjärnor får vänta någon dag, men jag har sett flera hus där det lyser stämmningsfullt.



bild: privat
Julgardinerna är egentligen löpare JULKULA, som jag säljer i min webbshop www.tjusigt.nu




bild: privat
Barnen och jag har pysslat med fimolera och stämplar - enkelt och kul.
De kommer att hänga på någon mosskrans/hjärta som en liten söt hälsning

Kommentarer
Postat av: Karin/Theas rum

Jättefint i fönstret, och vilket kul pyssel för barnen, kanske man skulle ta efter här hemma.

Postat av: Lisa

åh vad söta:)

2008-11-27 @ 13:54:07
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback