För-butiken öppnas idag

Jag har ju pratat om att jag varit på mässa, att jag har startat eget företag, men vad blir det av detta då?
Jo, en webbutik som kommer att sälja inredning, presenter till dig själv, din vän eller ditt hem.
Jag skickar gärna ett tjusigt paket direkt till din vän, om du vill, bara du står för betalningen.
Här på bloggen kommer jag att tjuvstarta - eftersom jag har fått hem fina produkter, det kommer att visas mer efterhand...

image50
bild: tjusigt

Bland de första produkterna som kommit hem är dessa bokstäver A-Z, som versaler.
Två skruvhål i varje bokstav för att du ska kunna sätta fast dem bra, två skruvar ingår också.
Funkar både ute och inne.
Pris 49:-/st

Är du intresserad av att köpa, maila mig på
[email protected],
du har möjlighet att betala till mitt bankgiro i förskott, eller mot faktura.
Innehar F-skattesedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback