Vilken vårdag!

Efter en kall natt vämer solen riktigt gott mot fönstret. Jag har nyss gått en lång promenad med en av grannfruarna, vad härligt, det går så mycket lättare att gå länge om man har trevligt sällskap.

Idag har jag hemuppgift från kursen, att skiva ihop min affärsplan och börja nysta i de kontakter jag måste ta för att komma igång med mitt företag.  Först var jag bara tvungen att kolla runt bland mina blogg-vänner, och då upptäcker jag att
HUSMUSEN är tillbaka igen på riktigt. Jag tycker det är så kul, hon är så inspirerande och ger ovärderliga tips.

Senare idag ska jag lägga ut lite annonser på tradera och försöka få in lite fickpengar till skidresan till Tandådalen vecka 12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback